I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 24, 2010

Koleksi Pepsi Semasa World Cup 2010

wah2.... banyak tol aku tgk stp ari khamis org2 dok posting gelas coca cola mekdi..tu hahaha... so sekaligus menyebabkan pepsi2 aku mcm rse kcik ati....hahaaha so kali ni, aku tunjuk kan lak brg2 pepsi yg kuar stp ari khamis..mlm jumaat punyer!!!... sempena world cup 2010 ni....wlpun ade org kata brg2 ni xsehebat coke...xdehal lah..jnji pepsi...n berharap pepsi2 ini menjadi satu kelainan dr anda....haha...gurau je kawan2...k..chill..

key chain jc pepsi ade 3kaler kuar ari khamis mlm jumaat minggu pertama hanya di shell...

note holder pepsi pon kuar ari khamis mlm jumaat minggu kedua hanya di caltex...


yoyo pepsi ponnnn kuar ari khamis mlm jumaat minggu 3 hanya di BP...


pen pepsi pon nk jgk kuar ari khamis mlm jumaat minggu ke-4 hanya di esso...


key chain bola pepsi pon tetap nk kuar ari khamis mlm jumaat minggu terakhir hanya di petronas...



so itu lah antara koleksi pepsi yg aku dpt dr setiap kedai minyak di malaysia ni semasa world yg berlangsung skrg ni...hope aku xde tertinggal kedai minyak lagi kt malaysia ni...completekan?... (shell,esso,petronas,bp,caltex!!...mobil n project dh xde kn?...)

4 comments:

  1. bro..susah jugak nak cari barang2 Pepsi ni. Bagus usaha tuan tu..

    ReplyDelete
  2. bro bob, kebas punggung saya naik motor pusing shah alam,puchong,wangsa maju dlln lebuhraya hingga jenjarum.. sepanjang laluan dan di KL cari pemegang hp jersi tu semuanya dipersimpangan dilema, semua habis stok,esok ke bandar klang pula @ port klang... yang lain, yoyo,pen banyak lagi kat kedai.., kat sini tak banyak caltex yang ada shop, hari ini tersesat kat bandar pucong dapat paper clip to extra 2 diorang tambah... rezeki tu..., kat pasaraya jusco pun ada promosi beli 3 botol air tu dapat miniature patung pemain bola, ada 4 jenis.

    ReplyDelete
  3. fitri: thanks bro...pelan2 kayuh ni..smp dh tercungap2...men pepsi sorunk2....hehehe

    ReplyDelete
  4. iarrylr: huhuh semangat gak ko mencari brg pepsi tu eh....haha bgus bro...ko smgt aku..lg smgt...hahaah ade 1 kpale bes ckit.... yup kt giant pon ade anak patung halus kecik tu kan..

    ReplyDelete