I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday, June 20, 2010

Botol PEPSI 300ml

seperti yg maklum ...aku bab2 posting botol pepsi ni lah yg mmg jarang sgt post...coz ats sebab2 tertentu...haha atau dgn kata2 lain..aku mmg lemah tol lah dlm bab2 koleksi botol ni...kelemahan ketara.. (jujur punya ckp ni...taraa tipu punya) tp mcm mne pun aku step by step lah gak nk kumpul botol2 pepsi ni...esp botol malaya..dgn alasan 'AKU COLLECTOR HINGUSAN'.. huhu

ni pun bkn pepsi malaya..pepsi luar ni..tp juz nk menunjukkan lg variasi botol2 pepsi yg ada dalam dunia ni..dan ini salah satu contoh PEPSI UK keluaran terbaru jgk ni..air leh minum..tp didatangkan dlm botol kaca...( logo pepsi dan font tulisan pepsi ni lebih kecil dr botol pepsi malaya yg terakhir)


pandangan dari sisi belakang botol....yg agak unik ckit dr botol2 pepsi yg dh ada..( design UK pemalas ni)... hanya dipenuhi dgn tulisan..keluaran produk.


bukti jujur 300 ml spt yg tertera...

2 comments:

  1. kolektor hingusan macam kita ni nak dapat botol2 malaya dah susah bro,hehehehe.apa yg ada depan mata,hati berkenan...sapu jer.

    ReplyDelete
  2. betul bro mmg ssh...klu ade, harga pon agak best jgk..hehe.. yg mne dpn mata melintas je...sah2 aku sebat....hehe

    ReplyDelete