Thursday, June 17, 2010

PEPSI SUZUKI VS 150i...

Hahaha ni pun leh dikira sbg koleksi pepsi gak kan?....everything about pepsi only di CHENTA PEPSI... ok..pic2 ni juz nk menujukkan tanda sumpah setia aku pada PEPSI tanpa berbelah bahagi..(uwekkkk.....haha) maka terhasil lah PEPSI X- ENERGY COLA.. di moto aku...kali ni,pepsi ni aku xbeli..tp wat sendiri....

alang2 dh minat...baek2 aku spray trus je moto aku ni ngan design pepsi...haha..xmen lah tampal2 stiker....nk2 sticker coke....hehehe...gurau je...jgn marah....hehehe


pandangan dari sisi belakang...lengkap dengan sistem audio...k...huhuhu...alang2 menunjuk... (jpj jeling je ni..)hehe..


awek kedua aku lah ni....byk jasa moto ni...esp aritu..time nk dpt poster siti nurhaliza... n rack pepsi myammar..hahahaha apek kedai ditumpaskan dgn pepsi ni...huhu


sumber inspirasi dr tin pepsi x ni..malaysia edition..

5 comments:

  1. ini dah kira gila pepsi peringkat gaban dah ni.. hehe..

    ReplyDelete
  2. wah!ko nie macam-macamlah!, tapi bagus lah design nie, air brush ya?.. , bolehlah masuk pertandingan scooter nanti,mana tau ada rezeki.. teruskan usaha!

    ReplyDelete
  3. Bob, ari tu saya ada nampak pepsi kfc Tumbler
    plastic cup with removable lid and reusable straw ..kat excange converter, tak belilah belum gaji, semalam pegi dah kena sapulah, ko pernah nampak tak?.. rugilah tak beli time tu. Lagi satu pepsi pizza fancy plastic cup tumbler.. ko ada tak? saya ada warna oren tetapi tak taulah variasi warna apa yang ada...

    ReplyDelete
  4. blue: hahahahaha...gila je tahap gaban...tp koleksi msih ciput lg.....hahaha

    ReplyDelete
  5. iaryylr: ah sudah....ade ke...?..aduiiii..sumpah kali ni aku lembap lak tau... excange converter ktne bro?...aku blur kejap ni.... ni tumbler yg ko cter ni..tumbler edisi baru ke?..utk world cup..? mati aku sume xthu ni..hahah

    ReplyDelete