I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 3, 2010

Koleksi Fat Bottle PEPSI

Aduyaiii..ni antara koleksi terlemah aku dlm pepsi..org laen dh mcm2 edisi fat bottle lah..aku..hahah hampeh...tp diingtkan skali..aku bru startttttttttttt maen pepsi ni...hahah so ape yg collecter2 laen post kt blog korunk..aku jdkan cabaran utk aku dptkan....terutama post2 yg bertajuk 'bakar line'....'ksik panas line'..hahahaha xterdaya aku nk kejar pepsi2 dr http://afzarizal.blogspot.com/ haha...



finally..dpt pon ko..ssh btuiii..

antara fat bottle design pepsi era moden gak..


paling latest design...fat bottle dr pepsi..edisi world cup...

2 comments:

  1. salam ziarah.. takpa bro, pelan2 kayuh.. suatu hari nanti anda akan menjadi seorang collector pepsi yg hebat. sy suka tentang kelainan yg anda tunjukkan. teruskan minat itu.

    ReplyDelete
  2. wslm bro..thanks...hope masin mulut ko...kelainan itu indah...hehehe...

    ReplyDelete