I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, July 6, 2010

dh dkt 2mggu aku x update mengenai pepsi...

to kwn2 yg rajin msj hp aku.... aku bkn retired from pepsi ni k.. juz skrg ngah layan 2mggu orentasi bengong di uthm.....( kembali smbg study) so dlm 2 mggu ni aku jd hamba asrama yg xdpt on9, xdpt bce srt kbr, xdpt tgk2 brg kwn,xdpt g psr krt n yg pling melampau xdpt tgk world cup!!!... shit nyer orentasi.... so aku akan kmbli lg...dlm smggu dua ni....arghhhh!!!!..
takkan pepsi mati di tanah melayu ini!!!.....

(sori beb..sape2 msj aku xsempat bls msj...coz aku dr siang smp mlm mmg madahhh dgn orentasi bodo ni...k...)

2 comments:

  1. bro..banyak bersabar bro..banyak lagi di luar sana tak dapat sambung belajar termasuk lah adik aku...

    nak jadi seorang collector pun kena banyak bersabar..

    ReplyDelete
  2. hehehheeh ok bro...akan ku pegang nasihat mu...

    ReplyDelete