I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, August 14, 2010

salam ramadan utk para blogger,,,,


xde ape nk cter kali ni,...juz nk mnceritakan xtvt semalam mlm...dok lepak melayan 'sahur ringan2' bersama2 collector kawasan johor bahru, Johor yakni...abg dolah...afzarizal...amer peminat tegar tin coca cola..pitt coca cola....... smbil ade proses tkr brg ckit2...n smbil memperkatakan mcm2 cter aneh yg berlaku skrg dlm dunia collect2 brg ni.....xubah seperti kes ribut taufan di bazar jasin melaka.....hmmmm ade something wrong berlaku kt sna...n tup2 tuhan nk tunjukan sekelip mata....tp ini hanya pandangan aku...hope peniaga disana terima dgn redha..qada n qadar ilahi..meremang bulu roma aku tgk khemah melayang2 tinggi kat sana..subhanallah...
kt cni jgk..aku amat tertarik dengan pantun blurguyz79,,,
"bersatu kita teguh..
bercerai kita roboh..
perjanjian setan atau perjanjian berdarah..
yg penting kita satu arah.."
hope akan sentiasa ada pertalian baik..support menyaport sesama collector malaya...tak kira otai atau collector hingusan mcm aku...yeah u all rawk..... smp sekarang aku masih kagum dan menyesal xgi amcorp mall.......korunk mmg terbaek,,,bangga tgk event korunk...( tp dato chua cter...ade majlis pijak pepsi eh?...hahahahah tergamak korunk....)
sekian...wasalam....selamat menjalani ramadhan al mubarak......

No comments:

Post a Comment