I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, August 25, 2010

POSTER PEPSI F4


Kali ni dapat barang dengan hasil perjanjian setan dengan amer pandan a.k.a peminat tin coke tegar pulak..mcm biase die dpt brg pepsi, pastu die calling2 aku bakar line ckit...then die ttp kan syarat suoh aku cr brg coke...alhamdulilah selang sejam..aku pon dpt brg coke (poster coke jgk)..maka,, sistem barter lh jwpn nyer,,punce dpt poster kadboard ni dr kawasan food court tmpt cina makan...d sekitar johor bahru...(brg ni ditemui bersma afzarizal ..klu xsilap aku...) huhuhu slmt afzarizal xsambar brg ni...klu sambar...compem msuk blog die....dgn mukadimah ayat bakar line.. ( menci aku!!...haha)

gambar 4 pemuda ni ialah jerry..vanness..ken zhu...vic chau,,asal dr boyband taiwan iaitu dgn nama F4...time ni dorunk popular sekitar taun 2002......klu xsilap aku lh...



dgn motto ASK FOR MORE.....

4 comments:

  1. yeahhh betul tu.poster ni aku yang jumpa bersama amer di sebuah bangunan lama.gerai ni pon telah ditinggalkan.tapi owner sebelah macam layan tak layan.memula si amer tanak amik.tapi aku bialng,jangan sombong dengan barang lain.walaupun bukan coke.at least boleh trade dgn bobpepsi.akhirnya poster pon diturunkan..

    ReplyDelete
  2. afzarizal: aku tau hati ko mmg putih....syurga lah tmpt ko hendaknyer...hahahaha..thanks also for u..utk sesi kaunseling yg berjaya...hehe

    ReplyDelete
  3. hehehe iaryylr....thanks bro....

    ReplyDelete