I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, August 6, 2010

PERGERAKAN SOLO AKU di UTHM


Aku sbnrnyer dh langgar etika pelajar yg berjanji mak die untuk blaja bersunggoh2 di Universiti..haha..aduyai..yelah coz mak aku dh ckp 'study baik2 kt universiti tu..fokus kt study...jgn ingt PEPSI je.." hahahaha...tp nk wat mcmne aku lari fokus gak....PEPSI nyer pasal...haha


nk dijadikan cter..kelas aku batal petang tu..so aku ade mase nk ngeteh ngan kwn2 yg bru knl kt UTHM ni... huhuhuhu dlm dok ngeteh di suatu daerah di batu pahat...finally fokus blaja aku bnr2 dh lari...aku nmpk sekumpulan botol melambai2 ke aku....meminta perhatian...

huhuhuhu..ape lg aku sorunk2 lah terbongkok2 mgharap kn kejadian ajaib jumpe botol2 pepsi pelik ker....hehehe...ade rahmat kelas batal aritu...

mber2 lain yg baru knl ni sume muke confius ni..'biar btul..bob sebat botol2 lame...gyler ape gemuk ni' hahaha lantaklah sesungguhnya peringkat muda mudi mcm aku xsumenyer mhargai dan fhm hobi yg aku minat ni..bg dorunk aku 'sengal..cri brg2 kotor'.. bg dorunk, men collect2 coca cola or pepsi ni semata2 hanya dengan mengumpul tin2......

lantak lah korunk..ptg tu aku bahagia jumpe kawan 'sebenar' aku ni.. PEPSI BIN COLA!! bru smgt nk wat asignment kt asrama...ade smgt lg!!



Tp botol yg aku jumpe ni xlah sehebat mana dr ahli2 botologi yg len...dorunk dh bersepah2 botol mcmni...hhehe... tp mintak korunk fhm2 lah org2 bru mcm aku bru men botol mcm ni..nk2 dpt yg ade air lg..agak teruje...gyler xteruje..EVERYTHING ABOUT PEPSI MAKES ME PROUD!!...



ade hikmah tuhan ditempatkan aku blaja kt UTHM dlm kwsn perkampungan BATU PAHAT JOHOR...hehehe..akan ku terokai lg pepsi2 yg terselit di kg2 cni...hehe ni bru 30 ari aku kt cni...aku ade lg 365 hari lg kt uthm ni...hehe
ucapan ikhlas utk mak bapak aku..jgn riso....blaja ttp akan diutamakan....graduate akan ttp berlaku atas berkat doa mak bapak aku...tp pepsi juga merupakan semangat anak mu ini....
hehehe yeah...

7 comments:

  1. ok la tu BOB..syabas! tp kalau aku mau aku angkut semua mcm Kasim Baba he he

    ReplyDelete
  2. iaryylr: wajib bro...........hehe
    rasli : niat nk angkat sume..tp takot spotcheck kt asrama lak....pak guard kt universiti ni mmg mcm gampang...haha

    ReplyDelete
  3. salam dik, abg dah lama nampak botol2 di kedai ah meng tu..maklumlah abg org pt.raja..Anyway syukurlah adik dpt apa yg dihajati..Congrate..

    ReplyDelete
  4. wslm abg shariff...hehehehe thanks bang,,,ksik dorongan...saya nmpk je ritu...trus sebat...

    ReplyDelete
  5. dalam hobi kumpul botol ni kita mesti pandai kira2 jangan samapi silap sifir..... sebat je apa yang ada... tak kira la botol apa pon asal kan jangan botol todi, kicap ngan botol sos je yang lain kena ambik lagi2 yang ada air.... buat modal tu... jual atau trade untuk botol pepsi...hehehe

    ReplyDelete
  6. hehehe akan saya turuti nasihat ayah aiman...hehe..

    ReplyDelete