Friday, August 13, 2010

PEPSI LIGHT MINI FRIDGE


Pada sabtu lps...selepas tidak jd trun ke amcorp mall atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan ( sori kwn2 collector..bkn xsupport event korunk, tp siyes ade hal yg mmg mhalang..tp event korunk mmg terbaek..hope laen masa..aku dpt join...tahniah utk korunk) aku dan afzarizal membawa diri ke kota temasek...utk berjalan2 mencari sumber inspirasi baru..aku nk jajah pepsi..afzarizal jajah coke...huhu

and sampainya disana...aku terjumpa lah sbijik peti sejuk mini dijual oleh nyonya cina dgn harga yang amek baek skali bg seorg pelajar mcm aku ni..hehe...so ape lg kebah jelah.... (thanks also to afzarizal..fhm2 lh ek, haha)..


pandangan dari sisi dalam....muat kot 3tin besar dan 2 tin kecik...(amat sesuai utk dibawa ke asrama) hehe...



pandangan sisi kanan... bersama slogan yg tertera.. 'SMILE...LAUGH,,PLAY.. MORE'




pandangan sisi kiri disertakan lubank2 suiz yang masih elok berfungsi......


8 comments:

  1. bro,nasib baik cepat ko rembat...hehehe.

    ReplyDelete
  2. hahahahaha,,,,ko ktne bro?,,td jd ker ko lepak skali ngan adeq...cpt blik?

    ReplyDelete
  3. salam bro.... hajat di hati nak bagi zakat.... masa kemas2 ada la jumpa beberapa barang pepsi tapi tak la seberapa pun... setelah di pilih2 ada lima barang.... kalau tak keberatan bagi la email...saya nak hantar gambar dulu... kalau barang tu bro dah ada saya zakat kat org lain...manala tahu ada rezeki...

    ReplyDelete
  4. wslm ayah aiman,,,,,wahhhh sedap nyer telinga kawan mendengar nyer,,, ok2... ni email kawan
    win_rizwin@yahoo.com hati rase berbunga2,,,bila ada kawan2 mcm ayah aiman berceritakan ttg pepsi...hehe

    ReplyDelete
  5. bob...aku macam biskut...kejap ada kejap hilang...hahaha.lepak kejap pun jadi lah,yg penting dapat kongsi2 citer koleksi.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. bro... barang dah pos... esok samapi kot...

    ReplyDelete
  8. nk tny la ckit..kt mn ek kalo kta nk bli mini fridge yg coke ke..pepsi pny?? nk cntct sape..hrga brape kt psrn?? :)

    ReplyDelete