Monday, May 10, 2010

AIR KOTAK PEPSI???...HEHE


pandangan depan


pandangan sisi lentik!..

hehehe..aku sayang jam ni...

Sape cakap pepsi xde versi air kotak??...hahahahahah..... ni koleksi terbaru aku, jam pepsi dalam air kotak..huhuhuhuhuhu.......amcm ok?..

4 comments:

  1. wah jam pepsi, yang saya ada cuma jam coca-cola, itupun dia label coca-colo...

    ReplyDelete
  2. bro iaryylr,aku pun selalu jumpa coca colo...hehehe

    ReplyDelete
  3. bro bob,kat ebay singapore ada jam ni dijual satu set ada 3 biji berlainan saiz.

    ReplyDelete
  4. thanks.. iaryylr.. hehe...aku dpt smlm mlm...aku sebat je..xfikir pjg..hehe

    blueguyz: yup,,,aku ade perasan gak...besar..sederhana,...kecik..harga pon leh tahan kan.. aku dpt ni hrga lg murah ckit dr ebay...

    ReplyDelete