Friday, April 23, 2010

PECAH KACA..PECAH GELAS...PEPSI KACA..MMG KELASSS..


Ini juz untuk menunjukkan lagi koleksi gelas PEPSI kaca aku....HUHUHU...

aku setakat ni baru dpt kumpul 5 edisi je...dan yg aku blm dpt ade lagi 3..bjik...

dan ade yg aku blm tau lg...xthu..wallahualam..


aku rse byk lg gelas pepsi yg aku xdpt kumpulkan...spt maklum aku juz hingusan collector...huhuhu..


papepun dgn paparan gelas pepsi ni..dpt lh kite 'laga2' kan dgn varisasi gelas coca cola yg lagi banyak dan rare....

2 comments:

  1. wow!,5 pun dah nak setengah dozen tu, saya juga collector hingusan dan budget kecik juga, juga mencari gelas pepsi dlln ,tidak silap pemerhatian, ada lebih 10 gelas pepsi dan pepsi-cola tu, yang pepsi cola puteh tu ada yang saiz rendah, yang merah ada yang baru sikit dari tu,yang warna-warni tu ada lebih 5,dan edisi starwars trilogy lagi entah berapa.. jom cari gelas pepsi!

    ReplyDelete
  2. hahaha yes iaryylr.... ade dkt 10 lg eh?... huhuhu...ok2 kte mencari lg..ade stok lbih tolak lah kat aku..hahaha..ko dh dpt kumpul byk gak ke?

    ReplyDelete