tin yang dilahirkan pada tahun 1995. aku suka tin ni coz memaparkan bahasa melayu..huhu. dikeluarkan sempena filem james bond goldeneye.... tanx to en ali popia....hehe....
Thursday, May 19, 2011
Thursday, May 12, 2011
PEPSI METAL BOTTLE...huhu
posting lg untuk mggu ni..hanyalah dgn niat menunjukkan variasi pepsi2 yang ada kat dunia ni.... n kali ni saya paparkan botol pepsi besi...made in japan punyer,,,
gambar perempuan dressup angkasawan seksi............
tertera from product japan... dan mempunyai isipadu sebanyak 500ml..
dari sudut pandangan depan....logo pepsi lama dan gadis gedik pepsi...huhu....
gambar perempuan dressup angkasawan seksi............
tertera from product japan... dan mempunyai isipadu sebanyak 500ml..
dari sudut pandangan depan....logo pepsi lama dan gadis gedik pepsi...huhu....
Wednesday, May 11, 2011
GELAS PEPSI PON ADE LAH........HUHU
Posting kali ni....untuk cuba meredakan kerancakkan gelas coca cola di mekdi skrg ni!!........... elehhhh pepsi pon ade gelas jugak lah.....ni dia gelas pepsi keluaran KFC!!...... ayam lg sedap dr burger kcik...huhuhu...
Tuesday, May 10, 2011
TABUNG PEPSI REGULAR PUTIH SIZE XL......
finally cuti semester pon menjelma lagi...so sbg perasmian cuti sem ni...aku post TABUNG PEPSI REGULAR PUTIH ni utk tatapan kita semua...
punca dapat tabung ni..hasil trade dgn baju coca cola...huhu......tanx to kenalan kelantan ku..yang memberi tabung ini..
Saturday, April 30, 2011
FRIDGE MAGNET PEPSI 126 TAHUN STGH.....
masih lagi dalam minggu peperiksaan akhir tahun.....huhu..tp duduk2 utk mereleasekan tension study...post lg barang pepsi yg baru dapat..... lg stu, mggu ni aku agak jelezzzz aku tgk sume peminat2 coke berlumba2 gi mcd..sume nk amek gelas coke 125thun...huhu...pepsi?...hahaha sabar jelah aku....
so dgn niat cemburu dan dengki,,aku nk namakan frigde magnet pepsi yg dibeli di dungun, tganu oleh adik aku...(tanx aten)...sbg PEPSI 126 TAHUN STGH!!!!,,,huhuhu
so dgn niat cemburu dan dengki,,aku nk namakan frigde magnet pepsi yg dibeli di dungun, tganu oleh adik aku...(tanx aten)...sbg PEPSI 126 TAHUN STGH!!!!,,,huhuhu
Wednesday, April 27, 2011
Crate Pepsi Sama Tapi Tak Serupa..hehe
Sunday, April 10, 2011
Finally Beckham Kembali Bersama Pepsi Lagi!!
yeah.....jeng...jeng......setelah 2 taun menyepi dr iklan komersial pepsi..david beckham finally kembali menjadi model pepsi semula...bersama pepsi light...huhu.....kalau korunk nk tgk iklan terbaru beckham ini.....sila rujuk youtube ok.....huhu
tribute dgn khadiran beckham ni...saje2 je ..aku up kan model casing nokia butterfly ni..klu dlu sape2 pakai nokia8250 ni mmg dh ckop hebat lah..huhu...esp aku time sekolah2 dlu...so time dolu2..aku ade sebat bende ni kt kedai henpon cine area mount austin..casing beckham pakai jersey pepsi..........
beckhammmm is better than drogba....................yeah!!!
Subscribe to:
Posts (Atom)



