I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, September 17, 2010

Botol Pepsi Thailand 285


kali ni posting lagi botol2 pepsi dr luar msia lg.. botol pepsi thailand.... botol biasa je ni...nothing special..tp juz aku jadikan sbg tatapan biasa je keluaran dr thailand ni...kpd pengunjung blog ini..


botol yang masih tidak terusik air diidalamnya...


pada bawah botol.hanya kelihatan font thailand...

Tuesday, September 14, 2010

POSTER PEPSI BECKHAM


Lagi dapat poster dr seasons TEAM PEPSI..yakni pepsi beckham........so amcm ok?.....

ayat2 motivasi dr beckham sambil memuja kelab kesayangan Man Utd..huhuhu

kelihatan juga tandatangan beckham di poster ni....(printing signature)
motto pepsi lagi ASK FOR MORE..

Wednesday, September 8, 2010

RAYA! RAYA! RAYA! RAYA OI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN KPD SEMUA RAKAN COLLECTORS..PARA BLOGGER..RAKAN2... DAN KENALAN SUME K..HOPE 0-0 EH...


hanya pepsi merisik khabar ini saja yang dikeluarkan pepsi untuk raya tahun ni....dengan aznil sebagai duta untuk program merisik khabar ini...setiap pembelian botol pepsi dan adik dier revive..seposen akan dipotong untuk diidermakan kepada mereka yg memerlukan....

Pepsi Regular Putih Jawi??


mggu lpas ada dapat lagi pepsi regular putih....yeah...pepsi putih ni mmg antra design pepsi yg aku ketagih berbanding tin2 pepsi biasa....dan lebih menarik..tin pepsi ni aku dpt yang font jawi....ba...ya..ba....sin..ya..bebsi....hehe..


tapi jangan disangka pepsi font arab ni..pepsi yg berasal dari saudi arabiah.....bkn..pepsi ni ialah pepsi jawi dr brunei darulsalam....huhu..agak pelik gak eh brunei kuarkan font jawi..

Friday, September 3, 2010

Malaysia ku MERDEKA...Merdekalah MALAYSIAN ku


harap xterlambat lg utk aku wish happy national day to Malaysia yg ke 53 tahun,,,,dr CHENTA PEPSI..........MERDEKA...MERDEKA..MERDEKA........!!
(lmbt posting mggu ni...kerja sekolah banyak lah....lecturer ksik..huhuhuhu)

Wednesday, August 25, 2010

POSTER PEPSI F4


Kali ni dapat barang dengan hasil perjanjian setan dengan amer pandan a.k.a peminat tin coke tegar pulak..mcm biase die dpt brg pepsi, pastu die calling2 aku bakar line ckit...then die ttp kan syarat suoh aku cr brg coke...alhamdulilah selang sejam..aku pon dpt brg coke (poster coke jgk)..maka,, sistem barter lh jwpn nyer,,punce dpt poster kadboard ni dr kawasan food court tmpt cina makan...d sekitar johor bahru...(brg ni ditemui bersma afzarizal ..klu xsilap aku...) huhuhu slmt afzarizal xsambar brg ni...klu sambar...compem msuk blog die....dgn mukadimah ayat bakar line.. ( menci aku!!...haha)

gambar 4 pemuda ni ialah jerry..vanness..ken zhu...vic chau,,asal dr boyband taiwan iaitu dgn nama F4...time ni dorunk popular sekitar taun 2002......klu xsilap aku lh...



dgn motto ASK FOR MORE.....

Sunday, August 22, 2010

Poster 1999 PEPSI Man Utd


finally dpt pun item pepsi berdasarkan team kesayangan aku..xlain xbukan MAN UTD.... poster kadbod yg dikeluarkan pada 1999 sempena Man Utd memenangi Juara Treble pd 1999...
time ni lah aku baru2 berjinak2 nk minat man utd....dan jalan cter nyer..klu dh minat man utd...xsah..xminat beckham..dh minat beckham, bru jd berjangkit minat pd Pepsi.....tp taun 99, xsefanatik pepsi sgt berbndg skrg,,,hehe


*sori kualiti gmbr tidak memuakan..ayat yg tertera ialah..
PEPSI CONGRATULATIONS THE 1999 EUROPEAN CUP CHAMPIONS
ASK FOR MORE...
(ni ngah kumpul duit nk wat frame keats poster pepsi2..mmm....ble?wallahulam...)