I made this widget at MyFlashFetish.com.


create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, May 30, 2011

Coin Bank Pepsi NTUC Hougang


finally, coin bank ni sampai jugak kepada aku setelah sekian lama.. coin pepsi ntuc hougang yang dikeluarkan pada 1997 dan pepsi ntuc hougang diambil nama dari satu supermarket di kawasan hougang singapore.


punce dapat tabung ni ialah dari blurguyz ..tanx again dude...... yang telah menyerahkan kepada afazarizal.... tanx jugak afzarizal kerana menyimpan dan menyalurkan kepada saya.jasa korunk amat besar....huhuhu.semasa malam penerimaan ni punce melepak bersama pit coke...abg zul botol...dan amer coca cola...huhuhu....

 pandangan sisi depan...aku dah dapat tin pepsi die dlu...baru aku dapat regukan dgn coin bank ni...

hebat gak supermarket ntuc ni..leh kuarkan pepsi dgn label nama tersendiri kt tin tersebut....huhu

4 comments:

  1. aku dah agak mesti kuar gambar aku sebab aritu aku nampak ko curik2 snap pic aku kan?kan?len kali mintak ijin la..aku mesti bagi snap punya muka aku yg hensem mcm bow wow dan pitt yg menyerupai vocalist band estranged huhu..tapi rare jugak pic ni lepak sambil minom barbican yang telah diharamkan dalam metro harini..huhu..sape yg baru nak minom barbican,mintak mahap la yerk haha bagi yg tak tau mcm aku,tak apa..dimaafkan hehe

    ReplyDelete
  2. hahahahah.....aku dh tau barbican akan diharamkan sbb tu aku amek gmbr awal2.......hahahahaha..terror kan aku...

    ReplyDelete
  3. hahaha...seb baik aku br terminum 2 botol lpas raya aritu...xtau xpe kannnnn...hahahaha

    ReplyDelete
  4. xpe2...x dose....x.dose...ko xsengaje...ahahahha...

    ReplyDelete